Harry Schloßmacher

Geplande, slim vermomde moord?? Baldwinschietcameravrouwneer!



ACHTERGROND:
Baldwin vuurde een pistool af met scherpe munitie tijdens het filmen op een filmboerderij in Santa Fe in oktober 2021. Het is nog steeds niet duidelijk hoe de echte patronen in het wapen terecht zijn gekomen. De 42-jarige cameravrouw Halyna Hutchins raakte bij de schietpartij dodelijk gewond. Regisseur Joel Souza raakte ook gewond aan de schouder.
Baldwin zelf ontkende elke verantwoordelijkheid. Hij wist niet dat er scherpe munitie in het als rekwisiet bedoelde wapen zat. Tot op heden is geen van de cast van de film formeel beschuldigd of zelfs maar aangeklaagd...
################################################################################################





                                                   Hier is ja wat erg grappig.


1) De politie of het parket heeft niet duidelijk gemaakt wie de 2 patronen in het wapen heeft gestopt. Want dat is een cruciaal punt! De "wapenbaas" en de schutter Alec Baldwin worden verdacht. En wie zou hebben


2) Een sterk motief om deze mooie blonde cameravrouw te vermoorden. Had ze bijvoorbeeld een langdurige liefdesrelatie met Baldwin of de 'wapenbaas'? Iemand neerschieten op een filmset is, god weet, geen fluitje van een cent, het is echt geen spel. Te naïef om aan te nemen dat het een ongeluk was - zoals we hieronder zullen zien.

Het is bekend dat cameravrouw Halyna Hutchins in ieder geval de vriendin van Baldwin was. Heeft hij dat zelf gezegd? Maar veel mensen vragen zich af: kunnen mannen en vrouwen de seksuele spanning of verleiding tussen de seksen op de lange termijn wel weerstaan? We weten allemaal dat "kans de liefde maakt", vooral als je elkaar elke dag ziet - zoals Baldwin en Hutchins tijdens een filmopname...
"Liefde is een vreemd spel". Was de mooie Halyna mogelijk zijn oude minnaar die het eindelijk openbaar wilde maken. Hij speelt niet langer slechts de tweede viool in zijn leven. Heb je Alec zo onder druk gezet dat hij maar één manier zag om zijn bestaande huwelijk te redden? Speculatie natuurlijk, maar dergelijke gebeurtenissen zijn vaak realiteit. Zou in ieder geval een heel sterk motief zijn dat het dodelijke schot zou kunnen verklaren. Vooral omdat hij op een filmset gemakkelijk kan worden vermomd met een "Het spijt me, het was maar een ongeluk"...


3) Waarom vroeg de politie/het openbaar ministerie Alec Baldwin niet waarom hij specifiek op de twee slachtoffers mikte? ? Waarbij - volgens de filmsetexpert en ("Gladiator") acteur Ralph Möller - het gebruikelijk was om opzettelijk naast de beoogde persoon te mikken, ook als er geen patroon in het pistool zat.


4) Het richten en schieten op een persoon hier is dus de moeite van het uitleggen waard. Maar om dan meteen een tweede schot te geven en ook de regisseur te verwonden, is nu volkomen onbegrijpelijk. Over een ongeluk spreken is een supergrap! Dus de logica baart:

                                               Om welke reden dan ook is hier met opzet het geweer afgevuurd!

 Waarom was één schot niet genoeg voor Baldwin? Hij wilde waarschijnlijk zeker zijn met 2 schoten op Halyna Hutchins. Maar het tweede schot mislukte en raakte vervolgens de regisseur Joel Souza.

 Bij het tweede schot is ook duidelijk - in ieder geval voor mij - dat Baldwin zelf de twee patronen in het geweer heeft gestopt en niet de verdachte "wapenchef". Iedereen die met een schok merkt dat hij zojuist scherpe munitie heeft afgevuurd, moet het geweer snel opbergen (of iets dergelijks) en daarna geen tweede schot lossen! Alec Baldwin slaagde er op de een of andere manier in om vooraf 2 patronen in te brengen zonder opgemerkt te worden.


5) Nog een belangrijk punt:
op wie of wat zou Baldwin eigenlijk moeten schieten?
Het doelwit lag zeker niet vlak naast de cameravrouw. En hoe groter de discrepantie tussen het daadwerkelijke schietdoel en Halyna Hutchins, hoe meer Alec Baldwin moet uitleggen - het is duidelijk. Als u maar een paar centimeter verwijderd bent, kunt u soms missen - als u enkele meters verwijderd bent, is het zeker geen ongeluk meer!


6) Baldwin werd in april 2023 vrijgesproken door een Mexicaanse rechter!
Ondanks één dode en één gewonde en alle onduidelijkheden die zojuist zijn genoemd, zoals eigenaardigheden en tegenstrijdigheden. Niet het minste werd opgehelderd in de rechtbank! Verder staat er alleen "rust nog steeds het meer".
Waarom eigenlijk, als Alec tot nu toe alleen maar over paarden heeft gesproken. Zo probeert hij het extreem naïeve mainstreampubliek (en bijbehorende media) een klap uit te delen door te beweren dat hij de trekker helemaal niet heeft overgehaald.

                                      Ja, gaat het nog goed?!?

                                      Was het de Heilige Geest die de jonge, mooie cameravrouw neerschoot??

Baldwins stomme grappenmakerij versterkt natuurlijk mijn moordstelling! Ik praat alleen zulke onzin als er bij wijze van spreken nog veel te verbergen is, "er zijn skeletten in de donkere kelder". En ze moeten daar weg, zodat op een dag de waarheid naar buiten komt.


                                          Ondanks de uitspraak gaan de onderzoeken toch door...



PS. Bij het redactienetwerk Duitsland (RND) werd ik ervan beschuldigd in de "kristallen bol" te kijken. Het klinkt goed, maar als je een betere of meer plausibele verklaring/rechtvaardigingsketen hebt, laat het ons dan weten! ! Het zou waarschijnlijk niet alleen mij interesseren.

Dat betekent echter ook: ELK opvallend punt moet vertegenwoordigd zijn in de argumentatieketen! Houd het zoals ik het deed...


 

All rights belong to its author. It was published on e-Stories.org by demand of Harry Schloßmacher.
Published on e-Stories.org on 05/03/2023.

 
 

The author

Bild von Harry Schloßmacher

 

Comments of our readers (0)


Your opinion:

Our authors and e-Stories.org would like to hear your opinion! But you should comment the Poem/Story and not insult our authors personally!

Please choose

Previous title Next title

More from this category "General" (Short Stories in dutch)

Other works from Harry Schloßmacher

Did you like it?
Please have a look at:


Yes, what now? - Brief explanation of "eternal rest" - Harry Schloßmacher (Philosophical)
Amour fourbe - Linda Lucia Ngatchou (General)
Pushing It - William Vaudrain (General)